maandag 19 februari 2018

KaartPraat 8


Er komen 1 of 2 keer in het jaar nieuwe stempels
en andere materialen op de markt.
Inktsoorten van bepaalde merken breiden zich uit,
en dan niet alleen dat er meer kleuren in het assortiment komen,
maar dat ze ook van een andere samenstelling zijn.
Nieuwe Dies, dc papier, de vele soorten stemping tools
embossing folders, enz enz.


KaartPraat vraag,

Ben je gevoelig voor het kopen van de nieuwste materialen?? 


Zelf ben ik daar niet gevoelig voor, wel nieuwsgierig hoe
de uitwerking er van is.
Als ik een leuke Dies heb maak ik er van foam wel eens een
stempel van, passend bij de dies.
Mijn misti heb ik ook zelf gemaakt van een fotolijst die we nog hadden liggen.



Kost weinig en werkt prima.


Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Vrolijke groet
Ant.





6 opmerkingen:

  1. Hoi Ant,
    Er komen maandelijks heel veel nieuwe stempels en andere materialen van allerlei merken op de markt. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. In het begin van mijn ontdekking van beurzen zag ik zo ontettend veel, dat ik niets kocht. Dat kan ook het effect zijn van al die materialen.
    Nu weet ik wat ik mooi vind en koop af en toe iets van een duur merk. Voor veel andere materialen ga ik naar Action, Wibra, Xenos,Zeeman, So Low, als ik in de buurt ben. Dat houdt de hobby ook nog betaalbaar.
    Door het bloggen zie ik wel dingen die ik later ook koop, maar dat is dan omdat ik het mooi vind en niet voor de heb... Als ik bijv verjaardagsgeld heb gekregen, houd d]ik dat apart voor de hobby en koop bewust. Zo heb ik een mini Misti gekregen voor mijn verjaardag van mijn kinderen. De jouwe is een heel leuk idee! Goed bedacht.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen,
      Ook ik koop mijn spulletjes bij de Action, Zeeman je bent niet duur uit en tot nu toe bevalt dat nog prima. Het mooie van bloggen is inderdaad dat je vele mooie materialen voorbij ziet komen en op je verlanglijstje zet.

      Bedankt voor je reactie, en een fijne dag.

      Verwijderen
  2. Slim , die misty !
    Ik ben niet gevoelig voor de nieuwste dingen, maar via you tube filmpjes
    kom ik wel een tot een aankoop.
    Soms is dat iets wat al lang op de markt is.
    Ik moet het dus echt leuk vinden.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen,

      Zo doe ik dat ook, als ik iets voorbij zie komen kijk ik ook op you tube, bekijk goed de uitleg. Kijk nog een aantal keren en dan na heel lang wikken en wegen denk ik dan oké het is de moeite waard dit ga ik vaak gebruiken.

      Bedankt voor je reactie, en een fijne dag.

      Verwijderen
  3. Veel dingen heb ik al en als nieuwe uitgaven er op lijken koop ik die dus niet. Ga wel voor goede degelijke materialen wat betreft snijmachines en zo. heb ook eerst zelf een "misty" gemaakt maar nu toch een grotere gekocht. heb zelfs nog inkt en stempels van 30 jaar oud, dat spul wordt niet meer gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zijn of komen er inderdaad vele materialen op de markt die op elkaar lijken, maar dan net met een klein snufje meer. Ben het met je eens dat snijmachines e.d. goed moeten zijn, ze zijn wat duurder in aanschaf maar je hebt er jaren plezier van. Net als je inkt en stempels, geweldig dat dat al zo oud is.

      Bedankt voor je reactie, en een fijne dag.

      Verwijderen