woensdag 17 januari 2018

Love


Op Valentijn 14 Februari gaan er vast en zeker weer wat kaartjes worden verstuurd.
Met aan de binnenkant geschreven, liefs van... of er staat juist niets in.
Het zal hier bij ons misschien niet zoveel zijn als in het buitenland, maar toch
wordt er hier ook steeds meer aangedaan.

Bij de challenge van CAS on Sunday vragen ze een kaart met  LOVE of Valentijn erop.





Ik heb op deze kaart de regenboog kleuren gespat met
verf en een spatraam.
Verf laten drogen en later uitgewreven met een stukje papier.
Over het hartje heb ik wat wink of stella glitter gedaan.




Het hart heb ik verhoogd opgeplakt met alle zeven kleuren van de regenboog.

Met deze kaart doe ik ook mee bij Crazyforcas.
Regenboog kleuren op je kaart.


Vrolijke groet
Ant


P.S. Elke maandag heb ik een nieuwe Topic in mijn rubriek KaartPraat,
neem eens een kijkje en misschien laat je dan zelfs wel een reactie achter.







11 opmerkingen:

  1. Mooi! Die techniek is ook leuk.
    En de laagjes aan de zijkant is heel tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ant !!!!!
    Leuk dat spatwerk !
    Ik heb ook nog een spanraampje !
    Goed idee !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Ant!
    En dan ook nog met zo'n bijzondere techniek :)
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat heb je gaaf bedacht en uitgevoerd! Heel mooi Cas kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Spatten met een spatraam. Doe ik nog wel eens op school met de kids.
    Mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;O)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ant, these are beautiful colour gradients and a perfect work with dies! - Sweet Kobylkin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan met die verfspatten. Het hartje spat zo van de kaart. Leuk dat je mee speelt met CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee om de regenboog kleuren ook achter het hart te gebruiken. Mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS regenboog challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart , mooie pastelkleurtjes erop
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen