vrijdag 1 december 2017

Twee kaarten.

Door droevige omstandigheden, het plotselinge overlijden van onze dochter haar schoonmoeder,
kon ik mijn kaart niet eerder posten bij KKT.
De kaart was al klaar vandaar dat ik hem toch nog even wil laten zien.



Ik ga zeker nog even kijken bij iedereen.



                       En nog een kaartje voor de challange bij DCL een krans op je kaart.


Ik heb er een cas kaart van gemaakt, met een glittertje erin.
hoort een beetje bij kerst toch?



Groet
Ant







12 opmerkingen:

  1. Hulp aan je dochter gaat vóór kaartjes plaatsen Ant.
    beide kaartjes zijn weer heel geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een triest bericht zeg, dat is heftig! En toch leuk dat je je kaartje nog laat zien, heel tof zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een triest bericht, sterkte. Twee hele mooie kaartjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker heel erg naar, sterkte voor je dochter.
    Maar een mooie krans op je kaart en een mooi kaartje ook voor KKT. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige krans gebruikt op je kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ant, dat zijn altijd verdrietige dingen en dan staat je hoofd er niet naar. Dat snap ik. Maar je KKT kaart is super.
    En ook je krans is heel origineel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad ik was woensdag al even wezen kijken, ik kan mij voorstellen dat je hoofd dat naar andere dingen staat. Dat raakt het verdriet van je dochter en schoonzoon. Sterkte. Jou kaart vind ik heel erg mooi, CAS hou ik wel van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woensdag zag ik geen kaartje van je, maar u snap ik waarom. het is een mooie kaart geworden. Veel sterkte.
    bedankt voor je reactie op mijn kaart.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte met alles! Je kaartjes zijn erg mooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en vooral sterkte voor de familie !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaartjes Ant!
    Ik was woensdag al even bij je langs geweest....maar begrijpelijk dat je hoofd er niet naar stond.....heel veel sterkte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor het KKT en je andere kaart is ook heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen