dinsdag 20 juni 2017

# Hashtag #.

Een verjaardagskaart voor een tiener of iemand die veel met de
telefoon bezig is. ;)
Zelf gebruik ik deze tekens eigenlijk nooit maar vele jongeren wel.
Bij K&K vragen ze om een eigen achtergrond te stempelen
en deze stempels (volgens mij van Hema) had ik nog niet gebruikt.
Ik zag het # teken en mijn achtergrond was met een @  erbij af.



                            Met de tekst gefeliciteerd en jarig erop is de kaart klaar.
                                             
                                                    # Vrolijke# groet #Ant

                                                      zal vast niet goed zijn

                                                                 

5 opmerkingen:

  1. Goed idee, ik pieker me suf voor een puber jongenskaart, en dit stempel heb ik ook dus snel aan de slag . . .
    doe er nog wel een muziek instrument bij want skaten doet hij niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Ant....prima kaartje voor een tiener!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart voor een tiener! Hashtags en apenstaartjes passen helemaal bij hun digitale wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zo met die tekens, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk bedacht! Ongemerkt gebruiken we de tekens vaak wel. Maar de jongeren onder ons spreekt het inderdaad wel meer aan.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen